Backup af e-mail med Mail til Mac

For at tage en backup af dine e-mails i e-mailprogrammet Mail, skal du åbne programmet og gøre følgende:

Step 1: Eksporter postkasse

Vælg de postkasser du vil tage en backup af. Du kan vælge flere på én gang ved at holde command (cmd) knappen nede imens du vælger hvilke postkasser du vil tage backup af.

Når du har markeret de postkasser du vil tage backup af, højreklik da på dem og vælg Eksporter postkasse...

Step 2: Vælg filplacering

Vælg nu hvor din e-mailbackup skal placeres på computeren. Husk at notere hvor du har lagt backuppen, så du senere kan finde den.

Tryk på Vælg

Du har nu taget en backup af dine e-mails. Hvor lang tid dette tager afhænger af hvor mange e-mails du skal tage backup af.

Har du stadig problemer med backup af din email, kontakt da Maguru kundesupport på support@maguru.dk.

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os