Opsætning af Maguru Callcenter

For at benytte Maguru Callcenter, skal du viderestille din telefon til det telefonnummer, du får udleveret af Maguru.

Herefter vil alle opkald som ikke besvares, opkald hvor telefonen er slukket, opkald hvor telefonen ingen dækning har og opkald hvor telefonen er optaget, blive viderestillet til Maguru Callcenter, i stedet for at gå på telefonsvarer.

Opsætning af viderestilling foretages via din telefonen.

De fleste mobilselskaber benytter følgende kode som aktiverer samtlige viderestillinger. 

  1. Tast: **004*telefonnummer#
    1. F.eks. **004*89883399#
  2. Ring op
  3. Opkald viderestilles nu til 89883399 i stedet for telefonsvarer. På telefonen vil du få en besked om at opsætningen er gennemført. Denne ser lidt forskellig ud fra telefon til telefon. På en iPhone ser den f.eks. sådan ud: 

Nogle selskaber kræver dog, at man aktiverer de forskellige typer viderestilling selvstændigt. Se koder og guiden for det enkelte selskab nedenfor.


3

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

https://businesssupport.3.dk/hc/da/articles/205692997-Viderestilling-af-opkald


Oister

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

Oister opererer på 3’s netværk og system:  https://businesssupport.3.dk/hc/da/articles/205692997-Viderestilling-af-opkald


happii

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

http://www.happiimobil.dk/support/FAQ/show/?heading=1068&id=4536


TDC

TDC Erhverv Mobil og Mobilflex Connect Plus

Viderestil ved ubesvarede opkald: *122*1*telefonnummer#

Viderestil ved slukket eller ingen dækning: *123*1*telefonnummer#

Viderestil ved optaget telefon: *124*1*telefonnummer#

F.eks. **122*1*89883399#

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/mobilogmobiltbredbaand/funktioner-og-brug/viderestilling/tdc-erhverv-mobil

TDC Scale Mobilpakker

Viderestil ved ubesvarede opkald: *92telefonnummer

Viderestil ved optaget telefon: *90telefonnummer

F.eks. **122*1*89883399#

Antal ring inden viderestilling (standard er 3): *610antal_ring

F.eks. 6 ring: *6106

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/mobilogmobiltbredbaand/funktioner-og-brug/viderestilling/scale-mobilpakker

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/~/media/tdcdk/hjaelp/erhverv/images/mobilogmbb/stjernekoder.ashx?la=en

Øvrige TDC abonnementer

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/mobilogmobiltbredbaand/funktioner-og-brug/viderestilling/oevrige-abonnenter


Telenor

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

https://www.telenor.dk/kundeservice/abonnementer-og-services/mobil/andre-services/viderestilling/


Telia

  1. Log på Selvbetjening: http://telia.dk/login/
  2. Vælg Indstillinger.
  3. Vælg Viderestillinger.
  4. Aktiver de 3 typer viderestilling:
    1. Hvis dit nummer er optaget
    2. Hvis du er uden for dækning
    3. Hvis du ikke besvarer opkaldet
  5. Husk at klikke på Opdatér, når du har ændret indstillinger

https://www.telia.dk/privat/hjalp/mobil/mobiltelefon/guides-til-opsatning/opsatning-mobiltelefon/#/


Telmore

Viderestil ved ubesvarede opkald, slukket eller ingen dækning og optaget: **004*telefonnummer#

F.eks. **004*89883399#

https://image.telmore.dk/guides_dk/diverse/GSMkoder.pdf

Mangler dit teleselskab så se på teleselskabets hjemmeside, kontakt deres kundeservice eller support@maguru.dk 

Besvarede denne artikel dit spørgsmål? Tak for din feedback Hov. Der opstod et problem med at sende din feedback. Prøv igen senere.

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os