Maguru ligger vægt på et godt samarbejde. Dette kommer især til udtryk gennem vores telefonimøde hvor vi sammen skal planlægge både din fremtidige telefoni hos Maguru men også din omstilling. Til dette har vi behov for forskellige oplysninger om din nuværende telefoni således at vi sammen kan planlægge den bedste kommunikationsløsning for dig her hos Maguru.
Du skal gerne have følgende ting klar før dit telefonimøde med Maguru:
Hvad skal jeg forberede? |
Hvorfor? |
Adgang til en computer til skærmdeling*
*såfremt det er et online møde.
|
Når vi planlægger din telefoni, så gør vi det over internettet ved hjælp af skærmdeling. Derfor er det vigtigt at du sidder ved en computer under mødet. |
Oversigt over din nuværende telefoni |
- Du skal gerne have et klart overblik over hvilke telefonnumre du ønsker skal fremgå som dit virtuelle arbejdsnummer (som tilknyttes Maguru app), og hvilket nummer som der skal anvendes på mobilen tilknyttet SIMkortet.
- Du skal gerne have et klart overblik over hvor mange Maguru brugere du ønsker samt have navn, e-mail, telefonnummer og evt SIMkortnummer parat pr bruger.
- Have et klart overblik over din nuværende bindingsperiode, eller opsigelsesvarsel hos dit nuværende teleselskab.
- Har du TDC, YouSee eller anden teleudbyder som samarbejder med TDC skal du have dit kontonummer hertil klar da vi skal bruge kontonummeret når vi anmoder om nummerflytning.
- Underskrive fuldmagter. Når vi skal anmode om nummerflytning skal vi have en fuldmagt fra dig. Du får en fuldmagt sendt direkte efter telefonimødet som du gerne må sende retur hurtigst muligt.
- Har du en omstilling idag så kan vi tage udgangspunkt i denne, men vi det er også muligt at få skræddersyet en ny. Vi har forskellige muligheder og i samråd med dig kan vi lave den omstilling som giver mest mening for dig og dine ansatte.
|