Maguru omstilling skræddersyes og tilpasses din virksomhed. Funktionerne er derfor mange og kan kombineres på forskellig vis. Nedenfor kan du læse nærmere om hvilke funktioner der indgår i en typisk Maguru omstilling.
Funktioner |
Hvad kan de? |
Hovednummer |
Maguru omstilling starter ved hovednummeret. Hovednummeret er typisk det nummer, hvor dine kunder ringer hvorefter der startes et såkaldt ‘call-flow’. Har du flere hovednumre, så er det også muligt at finde løsninger til dette. |
Åbningstider |
Vi indsætter virksomhedens åbningstider og hvad der skal ske med opkaldet både indenfor og udenfor åbningstiden. Herunder mulighed for en vagt-ringegruppe. |
Tastemenu |
Der kan indsættes tastemenu undervejs, hvis man ønsker det. |
Ringegrupper |
Du kan selv vælge hvordan dine ringegrupper skal være, hvor mange af dine medarbejdere der skal indgå og om der skal ringes til én efter én, eller om der skal ringes til alle samtidig i ringegruppen. |
Lydfiler |
Undervejs kan der være behov for at indsætte lydfiler. For eksempel en velkomsthilsen, i tastemenuen eller telefonsvaren. Maguru hjælper gerne med lydfiler og kan tilbyde enten en herre- eller kvindestemme. Du kan også vælge at optage disse lydfiler selv i mp3-format. |