Gå til hovedindhold
Maguru Support Help Center startside Maguru Support
Indsend en anmodning
Log ind
  1. Maguru Support
  2. Kommunikation
  3. Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du en liste over ofte stillede spørgsmål inden for Maguru Kommunikation.

  • Dette skal du gøre når du vil holde ferie
  • Jeg oplever problemer med lydkvaliteten, hvad kan det skyldes?
  • Kan man bruge Maguru app i og til udlandet?
  • Hvilket netværk skal jeg vælge?
  • Hvordan finder jeg mit SIM-kortnummer?
  • Hvordan flytter jeg mit mobilnummer til Maguru?
  • Hvordan logger jeg ind på Maguru appen?
  • Hvordan nulstiller jeg min adgangskode til Maguru appen?
  • Hvad er et opkalds-id?
  • Hvad sker der hvis en kunde ringer direkte til mit virtuelle Maguru nummer, og jeg ikke tager den?
  • Mit virtuelle telefonnummer bruges til falske opkald
  • Jeg når ikke at tage mobiltelefonen når den ringer, kan jeg ændre ringetiden?
  • Hvordan beskytter Maguru min data?
  • Jeg har mistet min mobil, hvad skal jeg gøre?
  • Hvordan tilføjer jeg lydfiler til min Maguru mobil omstilling?
  • Hvilke funktioner indeholder Maguru mobil omstilling?
  • Hvordan fungerer mit virtuelle telefonnummer?
  • Kan jeg tilknytte mit individuelle virtuelle nummer sammen med mit hovednummer?
  • Hvad er ‘skyen’?
  • Jeg har et abonnement i binding hos en anden udbyder, kan jeg stadig godt få Maguru?
  • Kan jeg få mit nuværende telefonnummer lavet om til et virtuelt Maguru telefonnummer?
Maguru Support
Drevet af Zendesk