Ofte stillede spørgsmål
Her finder du en liste over ofte stillede spørgsmål inden for Maguru Kommunikation.
- Dette skal du gøre når du vil holde ferie
- Jeg oplever problemer med lydkvaliteten, hvad kan det skyldes?
- Kan man bruge Maguru app i og til udlandet?
- Hvilket netværk skal jeg vælge?
- Hvordan finder jeg mit SIM-kortnummer?
- Hvordan flytter jeg mit mobilnummer til Maguru?
- Hvordan logger jeg ind på Maguru appen?
- Hvordan nulstiller jeg min adgangskode til Maguru appen?
- Hvad er et opkalds-id?
- Hvad sker der hvis en kunde ringer direkte til mit virtuelle Maguru nummer, og jeg ikke tager den?
- Mit virtuelle telefonnummer bruges til falske opkald
- Jeg når ikke at tage mobiltelefonen når den ringer, kan jeg ændre ringetiden?
- Hvordan beskytter Maguru min data?
- Jeg har mistet min mobil, hvad skal jeg gøre?
- Hvordan tilføjer jeg lydfiler til min Maguru mobil omstilling?
- Hvilke funktioner indeholder Maguru mobil omstilling?
- Hvordan fungerer mit virtuelle telefonnummer?
- Kan jeg tilknytte mit individuelle virtuelle nummer sammen med mit hovednummer?
- Hvad er ‘skyen’?
- Jeg har et abonnement i binding hos en anden udbyder, kan jeg stadig godt få Maguru?
- Kan jeg få mit nuværende telefonnummer lavet om til et virtuelt Maguru telefonnummer?